Waarom Hildie jeugdjudo Toernooi

Sinds jaar en dag bestaan er al judotoernooien voor beginnende en onervaren judoka’s. Echter stijgt het niveau op deze toernooien steeds meer door de opkomst van professionele sport- en judoscholen. Om de judoka’s van de lokale verenigingen toch een goede start te kunnen bieden gaan wij voor de 10e keer het HilDie toernooi organiseren.

​Voor wie

Er zullen een beperkt aantal omliggende verenigingen en judoscholen worden uitgenodigd. Inschrijving is in basis voor jongens en meisjes van 6 tm 15 jaar. Oudere judoka’s mogen ook inschrijven, deze worden ingedeeld mits er voldoende animo is. Deelnemers mogen geen tot zeer weinig ervaring hebben m.b.t. judotoernooien. Elke vereniging of judoschool mag maximaal 30 judoka’s inschrijven. GEEN BLAUWE JUDOPAKKEN EN WEDSTRIJD JUDOKA’S !

Wat

Het toernooi zal plaatsvinden op 4 wedstrijdmatten met daarbij per judomat een jurytafel. Tijdens het gehele toernooi zullen ongeveer 35 vrijwilligers actief zijn. Deze vrijwilligers zullen vooral bezig zijn met het bemannen van de jurytafels en het fungeren als scheidsrechter. Daarnaast zal er een hoofdjury/organisatie aanwezig zijn.

Elke deelnemer zal minimaal 3 wedstrijden judoën tijdens dit toernooi en ontvangt daarnaast een prijs.

Hildie jeugdjudo Toernooi 5 april 2020

Georganiseerd door Judovereniging St.Jan uit Moergestel
en Judovereniging Deusone Diessen.

Inschrijvingen naar: mail@judoverenigingdeusone.nl
E-mailadres voor het HilDie toernooi: hildietoernooi@gmail.com.
Rekeningnummer van Hildie toernooi: NL64RABO 0158271572 t.n.v. Hildie

Sporthal

Sporthal "Hercules" ligt aan de Rijtseweg 1 te Diessen.

• Kees Roozen (Moergestel)
  • John de Laat (Moergestel)
  • Jan de Laat (Moergestel)
  • Alex de Kroon (Diessen)