veilig buitensport judo

Beste judoka's,
Wij hebben groen licht gekregen om de trainingen weer op te starten, niet zoals we het gewend zijn maar zeker net zo leuk. Omdat we nu niet in de sporthal terecht kunnen, hebben we een andere afgesloten buiten locatie in Diessen. Wil jij ook mee trainen, maar ben je geen lid? Schrijf je dan in via Sjors Sportief, onder het kopje 'veilig buitensport', zodat wij rekening kunnen houden met de groepsgrootte. We trainen op dinsdag avond, in kleine groepjes. Natuurlijk moeten wij ook de maatregelen hanteren. Zorg ervoor dat je thuis naar de wc gaat, je eigen drinken mee brengt, de 1,5 meter afstand van elkaar houd en je thuis blijft als je klachten hebt. Zo houden we het voor iedereen leuk en veilig! Schrijf je snel in, en graag zien we je dinsdag!

hervatten van trainingen

Beste judoka's,
Zoals jullie weten mogen we nog niet in de sporthal onze mooie sport beoefenen, maar we zijn druk bezig met een andere oplossing. de gemeente heeft maandag weer een vergadering, en hopelijk weten we dan meer. we willen natuurlijk zo snel mogelijk weer aan de slag op een leuke en veilige manier, we houden jullie op de hoogte!

Hildie toernooi afgelast

Beste judoka's
Helaas moeten wij u mededelen dat ook het Hildie toernooi van 4 en 5 april niet door kan gaan i.v.m het corona virus. We weten niet hoelang dit virus gaat duren, daarom hebben wij besloten om volgend jaar het Hildie toernooi te doen op 10 en 11 april 2021

Rabo clubkas.

Dinsdag 30 Okteber is er weer de uitreiking gedaan van het initiatief van de Rabobank onder de noemer  "Rabo Clubkas".
​De rabobank verdeeld deze  avond €250.000,-- over de opgegeven aantal clubs/verenigingen.
​Het bedrag wordt verdeeld in het aantal stemmen. Dit leide tot een stembedrag van €4,95.
​Wij hebben 57 stemmen gekregen en dus 57 x €4,95 = €282,15

Hart voor uw Club.

Vrijdag 10 November is er weer de uitreiking gedaan van het initiatief van de Rabobank onder de noemer  "Hart voor uw Club".
​Het bedrag wordt verdeeld in het aantal stemmen. Dit leide tot een stembedrag van €6,64.
​Wij hebben 59 stemmen gekregen en dus 48 x €6,64 = €318,72.

Hiervoor wil het bestuur, alle stemmers van harte bedanken.

Geslaagd.

Max Plasmans is geslaagd voor de 3e Dan / Judoleraar B.
Gefeliciteerd namens het bestuur en alle leden van de judo vereniging "Deusone"

Judo Cup Brabant 2016-2017

​Zaterdag 10Juli was weer het laatste toernooi voor de Judo Cup Brabant.

Na afloop van de laatste ronde van de Judo Cup Brabant krijgen alle deelnemers hun prijs uitgereikt naar aanleiding van het behaalde aantal punten gedurende de competitie. Hierbij wordt de volgende tabel gehanteerd.

0 t/m 4 punten = Herinneringsmedaille
5 t/m 14 punten = Bronzen beker
15 t/m 24 punten = Zilveren beker
25 punten of meer = Kampioen.

Zes van onze leden hebben hieraan mee gedaan en zijn op de volgende prijzen uitgekomen.

Kampioen: Siem de Kroon – Qwinten Liebregts.

Zilveren beker: Joop van de Schoot –  Raf Wilborts.

Bronzen beker : Geert van de Schoot – Jurre Zoontjes

Een geslaagde clinic gehad op 1 April.
Dit was zeker geen grap.